Oglununannesi Minikmucizemmm ya hari gözün aydın Rabbim analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşaallah😍😍
Rabia54 Allah analı babalı büyütsun hayırlı evlat olsun insallh 💞💖 çok sevindim darısı bize insallh 🙏🙏
Sengul80 Gözünüz aydın canım. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Darısı bize diyelim hayırlısıyla ☺️☺️
Ardanyal Hayırlı olsun inşallah 39+3 de doğurdunuz değilmi??? Bende 39+1 oldum inş benimkide sağsağlim doğar
Sulemrahkuzey Gözün aydın canım darısı bekleyen tüm annelerimizin başına inşallah Rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip eder inşallah ❤️❤️