Selamlar. Bugün kontrole gittim 29+2 günlük gebeyim son 2haftadır bebegımın hareketlerinde bir azalma farkettim ama büyümekten dıye dusundum neyse doktor dedi ki bebeğin suyu sınırda ve sıkışık bebek rahimde. Bu ne demek yani ne gibi sonucları olabilir var mı yaşayan bu durumu? Doktor bol su iç dedi ama su içmeyle alakası yok dıye her yerde okuyorum youtube da cok mantıklıca acıklamasını yapmıs bir prf da var ustelik. Bebegın gelişimi gayet ıyı bu arada plesanta yaslanması gbı bır durum olsa gelısım gerılıgı olurdu bıraz arastırdım da tecrubelerinizi paylaşır mısınız