kirpapatyasii1 Runyaaa AysimA canim yeğenimin adi insan adını söyledikçe daha da sevesi geliyor esilayi herkes koyuyor zaten
Runyaaa Askiletotomsu kötü bunlar diyerek neden bi anneyi kırıyorsunuz biz beğenmişiz ve sorumda basit bu şekil yazmanıza ne gerek var