Caniminici-92 Adetime 1 hafta var ama süt beyazi akıntı geliyo sürekli kasik ve bel agrisi var doktorum geç yumurtlama da olabilir ddi başına böyle bisey gelen var mi
Caniminici-92 Umut60 Ben 5 ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğinin kalbi durmuş maalesef 1 ay öncede histereskopi oldum acaba ondan mi oldu ki diyom vücudumun dengesi bozuldu resmen
Umut60 Caniminici-92 ben gebelik istiyorum Bi sorunum görünmüyor doktora da gittim ama akıntı hep var
Caniminici-92 Umut60 ben de istiyorum Allahım isteyen herkese sagliklisindan hayirlisindan nasip etsin inşallah