sseymaa_ Arkadaşlar 16 haftalığım karaciğer enzimlerim çok yükselmiş aslında erken son haftalarda yükseliyormuş normalde başına gelen var mı hormonal yada kullandığım kan ilacı falan yapar mı yükselmezdi normalde hiç