Arkadaşlar merhaba 34. Haftalığım karnım kasılıp toplanıyor ve 5 saniye sürüyor. Doktorum erken doğum olabilir dedi. Tabi biraz korktum. Progestan verdi ve evde ayağa kalkmadan sürekli yatıp dinlenmemi söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Yaşayanlar ne yaptı doğumu geciktirmek için.