korkudolubiranne merhaba anksiyete bozukluğu nedeniyle ilaç kullanıyordum. 6 ayın sonunda ilacı bıraktım. Hemen hamile kaldım. İlk 1 2 ay kaygı bozukluğu beni zorladı ama ben kaygı duyduğum şeyleri tespit edip eşimle çözmeye çalıştım. Kaygı bozukluğu dediğim şey de panik atak gibiydi. Hızlı nefes alıyordum. Bayılacak gibi oluyordum. Kalp çarpıntım çok oluyordu vs. Neyse o konuları tespit edip tetikleyen şeyleri çözdüm. Maddi sorunlar, ses yüksekliği ve eşimle sorunlarımdı benim tetikleyenlerim. Bebek de olunca bunlara odaklanıp çözdük. Şükür daha rahatım.