SayeMom sizden 13 yaş büyüğüm ama üretilen lohusa takımlarını ben bile kendime asla yakıştıramıyorum. Bu benim fikrim ama bence hepsi birbirinden kötü.. Evde misafir vs gelirse diye Trendyolmilla’nın pijama kategorisinden 1 takım aldım. 4 tane de 2’si askılı olmak üzere gecelik var. Hastane içerisinde dolanırken vs giymek içinde bir kimono aldım. Bence gayet iyi oldu ya. Sizin tercih etmiş olduğunuz desen çok güzel.