Sevdaaa önemli olan gittiğiniz doktorun içinize sinmesi. hamileliğimin başında bir doktora gidiyordum memnunkalmadım başka doktora gitmeye başladım. şuan gittiğim doktorun muayenesi 200 lira ve çok memnunum Allah bin kere razı olsun yeri grldi haftada 3-4 kez gittim kanamam olduğu dönemde daima güler yüzlü ve aydınlatıcıydı. yakın bir iş arkadaşım kendi doktoruna da gitmemi önerdi. kanamalarla ilgili farklı bir görüş için gittim. adam hiç ilgilenmedi ve aydınlatmadı beni ve kendi doktoruma devam etme kararım kesinleşti. Doktorum benden doktor eşi olduğum için ücret almıyor ve o bahsettiğim arkadaşım ‘ bu işi de beleşe getirdin’ deyip duruyordu. kale almadım baştan ta ki ortak arkadaşımıza ‘tabi ki durumu yok şimdi ücretiz olanıntercih edecek’ diyene kadar. insanlar pis nefisli gerçekten. ben doğumda gittiğim kadar muayene ücretini hesaplayıp doktoruma hediye almayı düşünüyorum hem teşekkür hem kul hakkıdır deyip kadının düşüncesi bu. ilişkilerimi maslahatgüzar seviyesine indirdim tabi 😀😀