Kızlar merhaba kızımda silik otizm var 18 aylıkken eğitime başladık şuan 2.5 yaşında ve çok şükür otizmi yenmek üzereyiz. Eğitim masraflarını evimizi satıp karşıladık ama artık gücümüz yetmiyor gittiğimiz eğitim kurumu çok iyi ama çok pahalı ve artık rapor çıkartma kararı aldık çünkü ciddi anlamda maddi olarak yetişemiyoruz ama tek sorun şu kızımın eğitimi bittiğinde kurumdan mezun olduğumuzda rapor sicilinde kalır mı ? İlerleyen yıllarda önüne çıkarmı bu rapor Bilen anlayan varsa yorum yapıp bilgilendirirse çok memnun olurum..