251020 İlk gebeliğim 33+6 dayım bazen karnım acıyor bazende bir ağrı oluyor Sertleşiyor kasılma böyle bişey mi Acaba
Moonlight_10 251020 bunlar çok normal şeyler endişe etmeyin. Yalancı sancıdir aynı adet ağrısı gibiyse
Sblatc 251020 evet karın kaslarınız sertleşiyo gibi oluyo kasılma öyle oluyo. Hareket ederken biraz zorluyo
Kbracoskun 251020 bak şimdi gözünde canlandir Bi anda karnının sağ ya da sol tarafı şişiyor ve hafiften nefesin kesiliyor kipirdayamiyorsun tabi hafif de ağrın oluyor bu kasılmadır:) bebek bir yere toplanıp tek bi yeri şisiriyor :)
Mercimegim4 Aynı postu ben açacaktım şimdi ya bende 35+1 oldum göbeğim sert ve göbeğimin her yeri ağrıyo kasığımda vuruyor. Bekleyelim bilenler ne diyecek😔
MinikMucizeninAnnesi Bebeğin bir yere toplanıp sertleşmesi ve hafif bel yada kasık ağrısı ile birlikte oluyor😌 20-30 an kadar sürüyor ortalama. 30.haftadan beri benimde çok kasılmam var sık sık oluyor ama normalmış doğuma hazırlıyormuş vücut kendini 34+1 suan 😊
CNN-b 35 haftalık olduk bizde kasılmar o kadar çok kiii 😵💫 biranda karnım şişip sertleşiyor ve bebeğim baskı yapıyor acı gibi değil de ağrı gibi bi his. Çok şükür dayanılmayacak gibi değil geçiyor ama biraz zorluyor tabiiii
Moonlight_10 En ileri benim galiba 36 ya gireceğim henüz doğum yapmadığım için ben de çok birşey diyemicem ama bahsettiğiniz şeyleri ben de yaşıyorum