Arkadaşlar salı hastaneye gittim doktor baktı kese görünmedi salı günü kan verdim 1495 cıktı Perşembe günü tekrar verdim 1360 çıktı doktordan cevap bekliyorum ama o yazana kadar dayanamadım size yazdım. Korkuyorum kötü bişey yoktur inşallah neden kan değerim düştü ki çıkması gerekirken?