Melisagncm Gamze1351 18. Haftadan selamm valla iyi geçiyor gibi hafif hafif hareketlerini hissetmeye başladım sıpanın çok yürüyünce kuyruk sokumuna ağrı giriyor ya da çok yorulunca sizde de oluyor mu?
Fadmet Gamze1351 ay bugün arada bir adet sancısı gibi ağrı girdi kasıklarıma sizde de oluyor mu endişelenmeli miyim 🤔
Gamze1351 Melisagncm evet bnde hareketlerini hissetmeye başladım bnde bel ağrısı oluo canım yürüyünce fazl aayakta durunca belim agrio sağlıkla alalım kucagimiza inşallah 🤲 😊
Gamze1351 Fadmet korkma canım bebek büyüdüğü için rahim genislio ve kaslara ağrı girio doktor kanama olmadığı müddetçe korkma demişti bnmde bazen oluo kasıklarım agrio
Fadmet Gamze1351 kasıklarımda ağrı daha öncede oluyordu doktor bebiş büyüdüğü için demişti. Ama bugün böyle adet sancısı gibi olunca bi koktum ama demekki normal🥰
gulnurkrms Tugcely bende net olarak hissetmiyorum tam 19 haftalıgim böyle pıt pıt gaz var gibi şeyler oluyor sadece
gulnurkrms Tugcely benimde çok nadir oluyor sürekli elimi koyuyorum ama yok hissediyorum inslalh bı an önce hissederiz
Meltem_Akgn3 Bişey sorcam 4+4 benim daha çok küçük de 17 kasımda beta 30.55 çıktı 8 gün sonra da bugün 1725 bu çok mu sizce bana çok gbi geldi 5 hafta dedi ama 4+4 daha