T_u_g_c_e50 Arkadaslar 7 ay bitiyor 29 haftalık hamileyim doktor bebek ters en ufak sancıda gel dedi bu durumda olanınız varmı donermı ki daha, 😔
Guneyinannesi1 T_u_g_c_e50 benimde öyleydi doğum pozisyonu almıştı ama öyle sancı olunca hemen gel falan demedi korkutmadi
Hamisannesi T_u_g_c_e50 benimde aylarca tersti 34 Cu haftadayım düzelmiş dedi doktor yanı normal yapabilirim seninkide düzelir korkma
Kbracoskun T_u_g_c_e50 kuzum 36 inci haftaya girdim ve bebegim ters 40 a kadar yolu var dönerse benimdir dönmezse sezeryan 😄 korkma içini ferah tut daha çok var döner o bebiş bol bol dua et 🌸
Deletedmom27272 T_u_g_c_e50 benimde tersti şu an 37 deyiz döndü baş aşağı sizin daha çok döner endişelenmeyin
T_u_g_c_e50 Kbracoskun Guneyinannesi1 sancın olursa bekleme kesin acilden gırıs yap dedi bende oyuzden korktum 34 haftada da kilo alıyor bebek gı gide zor olmazmı donmesı
Ahsendsl T_u_g_c_e50 nasıl ters duuyormuş? Yani çoktan doğum pozisyonu mu almış? Benim oğlum 38. haftadan sonra döndü. 39da da doğdu. Haftasıyla alakası yok. Kendi doktorumunki de son gün dönmüş hatta.
T_u_g_c_e50 Ahsendsl Ahsendsl doktor abarttı galiba bilmiyorum ki sancı olunca daha gunum var diye bekleme acile gel dedi bebek doguma hazır degıl dedi ters duruyor dedi ters durdugunu anladım da neden en ufak sancıda gel dedi aceba 2 3 kez tekrarladı
2melekannesi_ T_u_g_c_e50 29da tersti 31 de dönmüştü hala baş geliş yani daha çok erken 34e kadar falan dönmemesi normal diye biliyorum
T_u_g_c_e50 2melekannesi_ bende oyle bılıyorum sancı olursa hıc bekleme gel dedi evde bekleme dedi 2 3 kez tekrarladı bu korkuttu beni
Ahsendsl T_u_g_c_e50 Duruşuna ek olarak başka bir şey vardır o zaman. Benim 2. Oğlum da 36da mı ne döndü işte. Allah Allah hayırlısı olsun.
T_u_g_c_e50 _ipekkkkk ben de sasirdım iste canım fazla detay verme ters olması normal dır ama en ufak sancıda gel demesine takıldım bende sordum bı sıkıntımı var diye tekrarladı devamlı aynı kelımeyı
2melekannesi_ T_u_g_c_e50 ters duruşa ek başka şeyler de mi varmış ki niye öyle dedi acaba sadece ters duruş olması hemen sancı başlıcak doğum olacak anlamına gelmez sanki boşuna korkutmuş gibi🙄
cennetomrummm21 T_u_g_c_e50 Bende 30+6 Haftalık Hamileyim Bebeqim Doqum Pozisyonu Almış Doktor Korkulacak Bişey Olduqunu Söylemedi Cnm
_ipekkkkk T_u_g_c_e50 Demekki önemliyse doktorun diyorsa sen yine tedbirli ol canm ne olur ne olmaz 🌸