Tazeanne2408 Aynı şeyleri yaşadım ama çok kilo aldım. Doktorum bayağı kızdı bana.
Öğün atladığımız için acıkıyormuşuz ama acıktığımızı anlamadığımız için hamilelikte, şekerimiz düşüyormuş. O sebeple de canımız tatlı çekiyormuş. Bana öğün atlama dedi.
Sonra dediklerini yaptım gerçekten de canım hiç tatlı istemedi.