Annesiveoglu
Gobegimdeki killari epilasyonla alsam bebel zarar görürmü siz hiç epilasyonla aldinizmi?
Babies16
Ben aldim bikere.bidahada cikmadi zaten.hemen 2 dk da. Bisey olmaz
Birglbiray
Tavsiye etmem zatem dökülüyor rahatsız olabilirsiniz ama aldıktan sonra dökülecek olan kıllar tekrar çıkabilir ve bu döngye girer sürekli temizlemek zorunda kalabilirsiniz bence bulaşmayın