Bfduam Kaçıncı günündeyiz? 20 kasım benim 7.günüm, İğneden sonra ne gibi değişiklikler hissediyorsunuz? Beraber bu süreci geçirelim, bekleyelim hanımlar🌷
moom222 Bfduam benm tüp bebek ama dün vuruldum ignemi karnının altında sancı şişlik adet olcakmis GB swncilar var dün ovitirelle bende vuruldum
cocukhasretim Bfduam 17 kasım ovitrelle 19 kasım aşılama 7. Günümdeyim 4 Aralık test günüm Göğüslerim çok hassas biraz adet sancısı vurup geçti kasıklarmda ağrı var
Umut60 Bfduam sen zaten özele gidiyorsun yanlış hatırlamıyorsam ben olsam döllenme olmuş diye baltırırdım usg de çıkar ayrıca endometriyum kalınlığı nı ölçyür bu ay olmazsa öbür ay için rahmı kontrol etmiş olursun 20 güne kadar kontrol ya ücret de vermezsin
moom222 Bfduam sizinde umarım dualarım sizinle Çarşamba bnm transferim umarım güzel birer bu sefer ,🤷
Aden3547 Bfduam bende tüp bebek transferi oldum benimde test günüm 2si Rabbim cümlemize nasip etsin inşallah
Aden3547 Bfduam ben yumurta toplamadan önce vurulmustum ama tedavi sürecinde kaç gün bekleniyor bilemediğim için merak ettim sordum belirtin falan var mı peki
Bfduam Umut60 canım benim çok sağ ol ince düşüncene, Dr adetin geçince görüşelim demişti. Sende durumlar ne?
Denizi3535 Benim 19 Kasım iğne bugün 8. Gün dayanamadım yaptm çok silik zorla gözüküyor çizgi var ama iğnenin etkisi malesef
Bfduam Denizi3535 benden bir gün öncesin. Ben henüz test yapmadım olumsuz çıkacak takvim itibarıyle. 12.gunde tekrarlarsın ins çıkar 🤲 Belirtin var mı? Benim adet öncesi kasık ağrısı var.