ebruk1994 Merhaba 12 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı kıza benziyor ama ufakta olsa bir yanılma payı bırakalım dedi doktorum aynı durumu yaşayıp sonrasında değişen oldu mu
Sibel_l3 ebruk1994 aynısını bana dedi erkek bebekleri bazen erken anlayabiliyoruz dedi ama çıkıntı yok kız gibi yinede tahmin dedi 4 gün sonra gidecegin 16.da bakalım ne dicej
Neseonl Bende de13 haftada kız yapısına benzettiğini söyledi ama kesin bişey demedi 16haftamda gitçem o zman kesin bilgi veririm dedi
Neseonl Hemen hemen aynı şeyler bakalım bende haftaya 16 haftam gitçem ne çıkcak😀erkek hissediyorum ama hayırlısı annenin hissettiği çıkar diyorlar bekliyoruz🤪😀