Merhaba hanımlar. 22+3üm. Alışveriş listemi hazırlıyorum sepete ekleme aşamasındayım yani. Ailemde yeni bebeği olan da yok. Yakın bikaç arkadaşıma danıştım ufaktan almaya başladım. Yurt dışındayım ve türkiyeye ocak sonu gelmeyi planlıyorum bir aksilik olmazsa. Malum herşeyin fiyatı artıyor. Ben de başlayayım dedim.
Benim listem basit :
2 müslin battaniye,
Emzik, önlük, yedek şapka ve eldivenler
Yenidoğan, 3 6 9 aylık olmak üzere 3lü takım 4 5 tane
Yazın bebek inşallah 4 5 aylık olacak ama ben 5 6 tane yazlık takımları 9 aylık aldım. Günlük ve dışarı çıkarken giyilecekleri ayrı şekilde.
Ağız mendilleri, penye battaniye
Bebek bakım seti
Burun aspiratörü
Emzirme sütyeni, ve atleti, emzirme önlüğü
Yenidoğan, 6 ay, 1 yaş çoraplar
Bebek bakım çantası
Anne sütü saklama poşeti
Göğüs pedi
2 adet banyo havlusu
Zıbınları, kışlıkları henüz almadım. Biberon, termometreyi vs de. Ve eminim çoook eksiğim var acemilikten ☺️ Fikir alışverişiyle eklemeler çıkarmalar yapmayı düşünüyorum ☺️ bebeğimiz inşallah 1.5 yaşına gelene kadar yurt dışında olucaz ve herşey inanılmaz pahalı bulunduğum ülkede. O yüzden 1.5 yaşına kadar olan herşeyi hesaplarak almak zorundayız diyebilirim. Burdan alıp annemin ev adresini verip oraya yollayacağım e bebekle ☺️ gittiğimde inşallah 32 haftalıkken birşey almam zor olur, bebek arabası ve puseti ve bikaç şey kalsın sadece diyorum.