Merhaba arkadaşlar ben 13.haftamda normal kontrole gittiğimde doktorumuz cinsiyetin kız yapısına benzettiğini söyledi ama kesin bişey demiyorum 16.haftada söylerim yanılma payım olablir dedi böyle şeyler yaşayan var mı sonra farklı çıkıp yada aynısı çıkmış olan var mı şimdiden teşekkür ederim 😊