Kinkof Drya55 bende 16 haftadayim merakla bekliyorum hareketlerini seyirme gibi oluyormuş henüz hic hissetmedim
Melisagncm Drya55 ben 16. Haftamin sonunda hissetmeye başladım ilk gebeliğim herkesde farklılık gösteriyormus sizde en yakın zamanda hissedersiniz inşallah 🙏🏻🌼
Drya55 aysefatma12 öyle mi kimisi hissediyormus bu haftalarda bende bir şey yok sormak istedim. Kendimi dinleyince psikolojik mi bilmiyorum ya kendi nefes alışverişim elimi koyuyorum karnıma ama öyle bariz bir his yok😊
Sibel_l3 Drya55 evet özele gidiyorum 12+5de gittim erken dedi 1 ay sonra gel dedi 1 ay da geçmek bilmiyor
Sevgi-K Tam 17+6 da hissettim. Biliyorum o, insan anlıyor hemen. Ama hala onun olduğuna inandıramıyorum kendimi 🙈🙈
Drya55 Cevos bende 14. Haftada erkek olduğunu öğrendim siz kaçıncı hafta öğrendiniz sizde 16 haftalık misiniz