Deletedmom_29 Kızlar adetim 3 gün geçti akıntılarım da süt beyaz renginde belime batmalar kasık ağrılarım var test yaptım negatif çıktı , sizce ne yapmalıyım
Deletedmom_29 Zahide3402 şöyle bir şey oldu eşim asker ekimde izni var gebelik planladık geçen ay ki adetim normalde 5 gün ve yoğun sürerdi 3 gün ve az şekilde sürdü bu ayki adetimde 3 gün geçti bugün test yapayım dedim normalde hiç gecikmez düzenli bir adetim var fakat geçen ay 3 gün olduğu için kafam allak bullak oldu 😟