Kızlar doktorun hesabına göre en son 38+2 oldum. Normalde 39+2 derdi. aşırı derece de kasılmam var sabahtan beri. Adet agrisindan daha keskin. Belim de aşırı agriyor kopacak gibi. Bebek hareketi de kısıtlı iki kere anca hissetmişimdir saniyelik. Acildeki doktor hareket etmez sancı su vs olursa acile hemen gel demişti sizce gitmeliyim. Muayeneden nst den fenalik geldi. Çığlık atmayana kadar da gitmek istemiyordum. 🤦🏻♀️