miran72 nasıl şikayetleriniz var benim bugün bel ve kasık agrilarim var normal mi bilmiyorum 🥺aklima takılıyor bi sorun mu var diye.
Mehtap_93 miran72 31+6 m bende akşamları sırt ağrım oluyo bide çok ayakta kalırsam karnım çok acıyor onun dışında bi şikayetm yok kasık ağrısı mide bulantısı gibi
Asyamveboncugum Bende 30+6yim bel ve kasik agrilariniz siddetlenirse yada gecmezse acile gitmenizde fayda var
miran72 Asyamveboncugum siddetli değil ama bugün agri oluyor bazen kasigimda belim de suan iyim yinee saglikli bir sekilde doğuralım insallahh