Doganmerve06 Merhaba Güzel Anneler şuan 13 haftalık hamileyim aranızda çatlak için bebek yagı kullanan varmı veya etkisini gören 🤗🤍
Semy Doganmerve06 hiçbir şey kullanmadım. 37+1 de doğum yaptım ve hiç çatlağım olmadı 8 kilo almıştım zaten 15 gün oldu doğum yapalı hamile kaldığım kilonun altına düştüm korsede baya işe yarıyor. Ben 3 haftalıkken öğrenmiştim hamile olduğumu doğurduğum güne kadar her gün 7-8 bin arası adım attım ve 5 litre su içtim. Çatlak için su çok önemli
Asyaveannesi36 Doganmerve06 bebek yağı pek etkili değil ablam kullandı çatladı ben 20.haftamdan beri bio oil bol su ve yürüyüş yapıyorum 33.haftam çok şükür bir şey yok
HeyMommy Lierac, bio-oil, kantaron yağı, badem-hindistan cevizi yağı ve booll suuu :) bildiklerim bu kadar :)