heleninannesi06 Herkese merhaba 16+1 ve ilk gebeliğim erken mi bilmiyorum bugün uzanırken iki üç kez sağ tarafimda tarif edemeyeceğim bir his bişey geçiyormuş gibi ama saniyelik hafif bir sızıda oluyor bu bebişin hareketi midir heyecanlandım da 🌺😃🙈
Halime0638 heleninannesi06 evet canim bebeğindir gaz diyenleri takma kocaman kadinsin gaz nasil olur bilirsin bebek hareketi farkli his oluyor eger normallerden farkli hissettiysen bebeğindir 🌹 bende 18 de hissettim hemde oyle hafif değil semsert bir tekme ile ondan sonrada hic durmadı maşallah hadi hayırlısı seninde güzel günler gelmiş cok zevkli hissetmek
caganin_annesi Bende 18 haftalık hamileyim ve içimde bir şey dönüyormuş gibi hissediyorum. Yani bir tekme değil ama içimde birinin hareket ettiğini anlamaya başladım 😂 sanki bir kıpırtı yada ne bileyim uyuşukluk gibi saniyelik bir şey işte 😂
Hayal0102 Gaz bağırsak hareketi vs. diyen de çok olacaktir ama sen anlarsın bence canım normalden farklı bir histir mutlaka 😊 ben de 15. Haftada hissetmistim ilk takip et ilerki günlerde de hafif hafif hissedersin💐
Halime0638 heleninannesi06 sizidan kastın ağrı değildir hani icerden oynuyorya sen kendini tuhaf hissediyorsundur şiddetli bisey degilse sorun yok bence
Hayal0102 heleninannesi06 bebiş hareket ederken belirgin bı sızı hissetmiyodum hatırladığım kadarıyla🤔 Ama bebeğin hareket etmediği zamanlarda falan bazen sancı batma tarzı şeyler oluyodu doktorum normal demişti
heleninannesi06 Halime0638 yani anlatabilmek için sadece sizi diyebiliyorum 😃 gaz filan hiç alakası yok kesinlikle darısı daha net hissedeceğim zamanlara çok teşekkür ederim 🌺🌺🌺💕
heleninannesi06 Hayal0102 çok çok hafif bi sızı dün oldu bugün iki üç kez oldu umarım harekettir bir sorun yoktur randevuma daha var çünkü 😕
Hayal0102 heleninannesi06 ben bazen iki büklüm kalıyodum bir anda batma vs olunca normaldir sanırım sizinki de.. rahim genişlediği için oluyormuş endişe etmeyin 😊💐
Surprizanne haftadayım bulantıya uyandım tuvalete gittim gaz olamaz sanki içerden dokundu göbeğime doğru gibi garip bi histi🥺 gözlerim doldu bidaha olsun diye bekliyorum 🥲