Ahsenn merhaba kızlar.. 35 haftalık hamileyim. dün kontrole gittim (mehmet toprak hast. birsen hanıma) bana izne çıkacağını doğumumum 2 eylülde göründüğünü söyledi. yerime başka bir arkadaş bakcak dedi. bu durum canımı çok sıktı. ben ilk andan beri birsen hanım için gittim fakat bu durumu hiç düşünmedim. önerebileceğiniz hastane ve doktor önerisi varmı?
hilalcukurlu Ahsenn bende 35+5teyim doktorum haftasonu evleniyor ve izne çıkıcak peşine bayram geliyor ve eylülün 4 için tahmini günümüz bekler si ben doğurturum diyor ama ben fazla kafaya takıp çok stres yapıyorum kendi kendime ama elimde değil 😢
Melos Ahsenn benim doktorum da izinliydi onun yerine Doğuma başka doktor girdi hep diyordum ki tüh yaaaa ama o kadar güzel bi Doğum yaptım ki şükürler olsun kendi doktorum olsa bilmiyorum bu kadar güzel olur muydu iyi ki yokmuş dedim 😂
Ahsenn hilalcukurlu beklerse diye birşey demek ne saçma.. bende şuan çok stresliyim. Erken gelebilir bebeklerimiz ve biz onlara güvenip kaç aydır gidiyoruz. Şimdi yeni doktor Arıcam hastane arıcam. Yeterince stresli ve kaygılıyken üstelik