Kızlar bugün tam 23 haftalık hamile olucam. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum aslında ama bazen saatlerce hatta nerdeyse gün boyu hareket etmiyor. Yani bu zamanlarda hareket sıklığı ne olmalı ? Hareket etmeye başlayınca ne kadar sürüyor mesela benim yarım saat falan eğee yemek yersem 1 saat falan sonra gidiyor hareketi. Hatta bazen bi kaç tekme o kadar.