SedanurUnveren Kızlar bugün doktora gittim . Bebeğim 6 haftalık olmuştu ultrasonda göremedik ama alttan muayene ile gördük doktor da bana progestan vardı bebeğin rahme daha iyi tutunması için
Busrosss SedanurUnveren benim lekelenme olmuştu onun için vermişti. Genelde düşük riski olan gebeliklerde veriliyor. İlk 3 ay kullanmıştım sonra bıraktım
zeeynepp19 SedanurUnveren 6 haftaya girdiğimde kan gelmesi şikayetiyle acile gittiğimde verdiler progestan düşük riski için. Sabah öğle akşam kullandım
Anne-oluyorum-41 Benim de rahim ağzı daralmıştı 26.haftamda onun için verdiği daralma devam etmesin diye şuan 31+4 üm hala kullanıyorum