Kbrakrc Devlet hastanesinde bana ultrason kağıdını vermedi. Ayrıca göstermedi de bebeği benim görme imkanım var mı? E nabızdan vs göremez miyim
Kbrakrc Mevaninannesiii veremiyorum dedi istedim özellikle eşim gelemedi konrtole çok istiyordu görmeyi 🙄 zaten eşleri de almıyorlar ultrason için bakılırken
Kbrakrc AhsenAdaAda Hem vermedi hem ekranı kendine çevirdi sanki kendi çocuğu 😂özellikle istedim fotoğraf
AhsenAdaAda Kbrakrc 😊 Sağlıklı olsunda gerisi halledilir üzülmeyin . Babası doğana kadar o moda giremiyor zaten ultrasonda görse bile.
Kbrakrc Mevaninannesiii galiba ama işte belki görebileceğim bir site vs vardır diye demiştim 🙈 Teşekkür ederim
Kbrakrc AhsenAdaAda belki de çünkü önceki gitmemde güzel olmasa da yine bir kağıt vermişti başka bir doktor vardı o zaman. Belki İnternet üzerinden görebileceğim bir yer olabilir diye demiştim teşekkür ederim 😇
Kbrakrc AhsenAdaAda babası benden hevesli hemen cinsiyet belli olsun da kıyafet alalım diyor 😂😂 12+3 olduk bugün bakalım ne zaman öğreneceğiz ikili tarama için gittiğimde belki görebiliriz haftaya
Kbrakrc belis_4 hiç bir fikrim yok özel hastanede ki kendi doktorum alıyordu eşleri hatta detay detay eşime anlatıyordu burası kafa kısmı burası elleri oluşacak yer falan diye ama bunlar öyle değil özel daha detaycı oluyor her zaman
Mrs_Demir Kbrakrc aslında vermesi gerekiyor ama arkadaşların dediği gibi cihazında problem olabilir ben son aylarınızdasınızdır diye sordum son aylarda vermiyo devlet hastaneleri