Esma5825 İsyaaaaan demek istiyorum ama demeyeceğim 😅 kızlar bende hiç mide yanması olmazdı son aya girdik mide yanması da benimle birlikte girdi. Gündüz hiç bişeyim yok ama gece daha doğrusu akşamdan sonra bir mide yanması başlıyor ve ne yersem yiyeyim farketmiyor içten içten acıyor neden böyle oluyor anlamıyorum. Birde üzerine ağrılarım uykusuzluk şimdiden yıprattı sanki karnım büyümez sanıyordum yanılmışım büyürmüş 😂 36 haftaya girdik bakalım daha neler bekliyor 🙈
TlinGnenmis Al bendende o kadar canım çıkıyor canım saat 3:40 ben hala uykusuz midem cayır cayır allah yardımcımız olsun 🤐🤐
Birglbiray 37+4 ağrılarrrrrrrrrr mide yanması ayrı son günlerde artık hiçbir şey fayda etmiyor yalamcı sancılar sıklaştı allah hepimize yardımcı olsunn
ozge51 38 hafta oldukkkk miğde yanmam miğde bulantısı sancılar sıcaklar uykusuzluk heyecan korku hepsi birbirine karıştı psikolojim bozuldu sanki 😄😄😄 hayırlısıyla bi doğursaydık 🤔 doğunca da gazı ateşi dişi derken gene aynı olacağız evlatlarımız hemen büyüsün o halde 😁😁😁
TlinGnenmis Ben hep karnımda taşımanın daha zor olduğunu söylemişimdir dışarda onda bir birey oluyor öyle veya böyle ama kArnında herşeyi sana bağlı insan kendine bile bakamıyor 😞