Glsh14 10+3 haftaligiz.karnim cok sisti 5 haftalikken bile baya baya buyuktu her goren anliyordu hamile oldugumu.ama birkac gundur karnimdaki o siskinlik gerginlik indi normale döndü normal mi bu durum?
burcaktufenk Glsh14 yok yok Korkmayın ☺️ Bende şaşkındım bunu yaşadığımda bir anda karnım sönüverdi sanki ama normalmiş bağırsaklardan dolayı internetten daha detaylı okuyabilirsiniz ☺️