Kimyasal gebelik bende geçirdim. Sağlıklı bir gebelik olmuş olsaydı betan artardı canım. Muhtemelen adet olacaksın ya da doktorun adet söktürücü verecek. Ama üzülme ben kimyasal gebelikten iki ay sonra yeniden hamile kaldım. Şimdi 18 haftalık olduk. Hiç kendini üzme en azından sen de ve eşinde problem olmadığını görmüş oldun. 💜💜💜