iremby Benim kasıklarıma ara ara aniden bir sancı giriyor ama 1-2 dkya geçiyor. Sizde de oluyor mu böyle bir şey? Nasil gidiyor hamilelikler? Ilk 3 ayi atlattik cok sukur sagsalim. Nasilsiniz? Benim mide bulantim oluyor hatta kustugum oluyor arada bir küçük küçük, bugün bile kustum az bir şey. Ayakta durup pek iş yapamıyorum başım dönüyor fena oluyorum. Bende durumlar bu sekilde. Haftaya kontrolümüz var biran önce gelsede bebegimi gorsem cok ozledim ve merak ediyorum 🙈 Doktor konusunda da henüz netleşemedim o yönde de sıkıntım var ilk defa gidecegim bir doktora gitcem, hastane ayni doktor farkli,burda bir kac kotu yorumunu gordumde gittigim doktorun baska bir doktorunda kotu yorumuna rastlamadim ona gitmeye karar verdim. Birde cok tecrubeli olan var ama o da sert gicik gibi seyler soylendi hakkinda bilemedim. Simdilik bu sorunlarla cebelleşiyorum.
Fatmatayyip iremby bendede kasık ağrısı var 😥 özelikle sol kasık 😣 birazcıkta baş ağrısı 😊 cinsiyetini geçen hafta öğrendim sizinki bellimi 😍
Senos iremby benim belim be başım ağrıyor sık sık özellikle günün son saatlerine doğru ve kabız problemim var. Onun dışında ilk 3 ayım sadece uyuyarak geçti bebeğim beni çok uyuttu 😂 mide bulantısı kusma falan yaşamadım çok şükür 🙏🏻 bende ayın 15inibekliyorumm bebişimi özledimmm cinsiyet öğreneceğiz inşallah 🐣🐣
Duyguynrky iremby öncelikle kasık ağrılarından sonra kanama yeşil sarı renkli akıntı yoksa çok normal :) doktor da kimisine o doktor çok iyi kimisine kötü gelebilir doktorlar senin enerjinin tutmasıyla alakalı bir durum
Minikus iremby bugün bende de kasık ağrısı oldu birde baş ağrısı hiç çekmiyor yeni yeni belirtiler ortaya çıkıyor galiba
Deletedmom4793 iremby ben de 15+6 yım hala mide bulantısı var, kasık ağrısı ara sıra oluyor rahim büyümesinden sanırım. Öksürürken özellikle ağrı girebiliyor aniden ve havalardan sanırım çok bunalıyorum gündüz
Ayseu iremby bende 15+4 bazen kaşık agrisi banada giriyor ama bu ara bel ağrım daha fazla üstüne yatamiyorm
iremby Fatmatayyip normalmi acaba kasik agrilarimiz. %80 kiz dedi doktor 12+6daydi en son randevumuz. Siz ?
Ssshhh Bende 15+6 yım iki üç gündür sağ tarafımda sancı oluyor dediğiniz gibi 1-2 dkya geçiyor bizde perşembe gidicez doktora dörtlü tarama için
Yasemiinny Bende 14+5 im ama kasık ağrım bir iki haftaya kadar önce oluyordu şu an olmuyor benimde gün içinde ara ara mide bulantım oluyor ve çıkartıyorum mecburen inşallah Br iki haftaya kadar da mide bulantilarim son bulur yoksa bu gidişle kilo vermekten alamayacağım :) ayrıca bel ağrım var bir haftadır ve uyuyamıyorum bende böyle 😊
iremby Yasemiinny iyi sizde mide bulantisini atlattınız mi bel agrisi fena ya bende de oluyor yuruyunce falan yatarken bazen
Caglaaa Bende bugun 14 de girdim kasıklarıma bazen igne batıyor gibi bir agrı giriyor kusmam yok Allaha şükür sadece tiksintim var et ve tavuk görmek istemiyorum birde duş alırken sorun oluyor 11 haftaya kadar sadece su içince miğdem bulanıyordu şuan sadece duş alırken miğde bulantım oluyor
iremby Caglaaa benimde cok kusmam yok arada bir kucuk bir sey oluyor, mide bulantim oluyor. Bende de etten tiksinme olmustu, ama ayirt ediyorum etine gore. Insallah atlatcaz bakalim. Kasik agrilarim korkutuyor biraz sanci gibi birden giriyor.
Servirevan Ben de 14 haftalığım .. eski zamanlarıma göre daha iyiyim çok şükür.. hala cinsiyet öğrenemedik çok merak ediyorum.. daha 10 gün var .. siz öğrendiniz mi
iremby Servirevan 12+6 da gittim en son doktorum ben sormadan kiza benziyor dedi yuzde kac dedim %80 dedi. Degisebilir mi dedim evet dedi bakalim. Haftaya kontrolum var doktor degistirdim biraz gergin biraz heyecanliyim.
Fatmatayyip iremby banada kiz dedi doktor 😍 normalmış,bebişimizin gelişmesiymiş 🤗 birazcıkta yorma kendini demişti yoruncada bebişde yorulup öyle ağrılar olabiliyomuş 😍😋
Yasemiinny iremby bundan 2 hafta önceye kadar fenaydim şimdi o kadar değilim ama gün içinde ara ara oluyo buna da şükür ama bu rakam iştahsızlık yaptı bende valla doya doya yemek yiyeceğim günleri sarbirsizlikla bekliyorum 😊
iremby Fatmatayyip hımm olabilir bazen bebegimin huzursuz oldugunu hissediyorum tamam hemen dinleniyoruz diyorum yatiyorum 😁
iremby Duyguynrky sari akintim oluyor doktoruma sordum koku kasinti yoksa bir sey olmaz dedi. Onlar yok. Doktora bakicam bakalim yorumlari cok olumlu. Ama insan tedirgin oluyor.
iremby Senos aynen ya biran once carsamba olsun of daraldim uzun zamandir görmüyorum bebegimi meraktan olcem🙈