ZeykemKaya 36+2 yim ya kızlar kokrmaya basladım 1,5 haftadır var sızce yarın doktora gorunsem mı gecmıyo :(
Mucizemmm ZeykemKaya canım ishal için kaynamış patates ve muz öneririm kararınca ama yemeye çalış derim geçmiş olsun ama mutlaka doktorunada danış bol su içmeyi de ihmal etme 💖
Narin ZeykemKaya Doğuma yakın ishal bir belirti aslında burada çok okumuştum.Doktorumda bir arkadaşıma sormuştu ishal var mı diye.Bence doktorunuza danışın mutlaka.
Esrakbas ZeykemKaya canım vitamin kan hapı falan kullanıyor musun bana onlar dokunmuştu mesela ben bıraktım hepsini hep onlar bozdu benim içimi dışımı
ZeykemKaya Mucizemmm muz yıyıp duruyorum yaaa ama gecmıyor cıldıracagım korkudan gıdemıyorum hastaneyede 2 gun sonra kontrolum var beklesem mı bılemıyorumda valla uf😭
Mucizemmm ZeykemKaya canım gidebiliryorsan yarın git cok fazlaysa hamilelikte iyi değil pek hem kontrolünü olursun hem durumunu söylersin doktorun mutlaka tedavi edici biseyler tavsiye eder inşallah kısa zamanda geçer 💖
Esrakbas ZeykemKaya bugün pazar şimdi gitmeyin sabah gidin bence kendi doktorunuza. Şimdi çok ilgilenmezler malum.
ZeykemKaya Gittik evham yaptım ya genel durumun ıyı sıkıntınyok dedı serum baglayayım mı dedı bende sız bılırsınız dedım baglamadı gerek duymadı dıkıntınyok dedı tahlıl ıstedı bakalım endıse edenlerede fıkır olsun evet kesın ılacdan oluyor zaten ya progestandan ya da magnezyumdan:(