gonulbodurr Dün benzer post açtım ben de. Ağda yapmak istedim ama başkasına yaptırmak doğru gelmiyor. Bi de hep jiletle kendim aldığım için alışkanlık oldu. Şimdi 33 haftalık olduk, ne olur ne olmaz sorun olmasın diye gittim venüs jilet aldım. Tek sorun kararmalar olması. Jilet beni rahatsız etmiyor ama o kararması hoş değil. Doktorumdan bile utanıyorum, böyle kararma olunca temiz durmuyor. Yoksa jilet en basiti bence. Ben şuan çok rahatlıkla jiletle alıyorum