Ozie1993 ben de 39. Haftadayım dün kontrol e gittim 3678 gr olmuş oğlum🙏🏻🧿💙 nst de sancı ve açılma yok. Pazartesi tekrar gideceğim. Pilates squat merdiven inip çıkma hareket her şeyi yapıp, ahududu çayı içiyorum ananas hurma yiyorum ama gelmiyor oğlum 🥴 haftaya Cuma’ya kadar bekleyip suni sancı ya da sezeryan yaparız dedi. İnşallah ikisine de gerek kalmaz🙏🏻 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻