Simsim60 papatya56 geçmiş olsun ben serklaj olmadım ama olacağım sorunuzun cevabını bilmiyorum ama birşey sorsam.afedersin ilk wc de zorlandınız mı özellikle büyük tuvaletinizde.bende 7 haftalık hamileyim 12.haftamda olcam serklaj.
Merve-ee papatya56 ben 9 gün önce oldum serklaj 2.3 gündür sarı akıntı gelmeye başladı yarın kontrolüm var normal mi bilmiyorum
Senays papatya56 ilk bi kac gün sabah yataktan kalktığımda olmuştu benimde fotoğraf çekip dr ma gönderdim kokusu yoksa normal dedi kötü kokulu akinti tehlikeliymis bildiğim kadarıyla