Merhaba güzel anneler anne adayları adet günüm 8 gün geçiyor eczaneden test alıp yapıyorum bişey yok pazartesi kan testi verdim beta hcg 2.36 çıktı doktor ne var ne yok dedi kadın doğuma yönlendirdi yada bekli biraz daha adet olmazsan tekrar gel kan ver dedi bugün tekrar kan testi verdim sonuç bekliyorum böyle bir durum ile karşılaşan duyan var mı??? Merakla sonuç bekliyorum