Kızlar geçen doktora gittim doktor bebeğin iyi olduğunu söyledi çok şükür ama haftasını sordum da 12+3dedi eşim 12+6 dedi sen yanlış anladın dedi ama doktorum da bana bende hep başlarda bir hafta geri çıkıyo dedi bende üzüldüm acaba bi sorun mu var da gelişemiyor diye boyu 7.31 orda ki çubukta gördüm ultrason kağıdınına istemeyi unutmuşum ilk bebeğim çok kilolu doğdu bu böyle olunca şaşırdım