Kızlar bebeği ilk normal ultrasonla göremedik daha doğrusu keseyi daha sonra vajinalle bakıldı görüldü sonrasında kalp atışı var mı diye gittiğimizde tekrar ultrason vs derken bugün 15 haftalık olduk ama 5 kez ultrasona girmiş olduk zarar verir mi diye düşünmeden edemiyorum :(