Kadın doğum doktorum gebelikte tsh en fazla 2.5 olmalı dedi dahiliyeye yönlendirdi ilaç kullanmaya başladım tiroit için ultrason istemişti bugün verilen raporda 6 mm nodül yazıyor endokrinde randevu bulamadığım için doktora gösteremedim böyle bir durum yaşayan var mi 7+4 haftalık hamileyim (tsh 4 .4 antikor testi ve t4 normal )