Sibel3434 Slm kızlar bende birgün doğum hikayemi yazicakmiyim diye düşünmüyor değildim benim mucizem 5 sene sonra geldi tedavi ile hamile kaldım normal doğum tarihi 20 ağustos olrak gözüküyordu ama benim kız aceleci olduğu için hızlı cıktı 4 ağustos da gece belden ağrı girmeye başladı sabah artık karnimin altından sancılar girmeye başladı ben ise evde çektim sancılı öğlen 1.gibi hastaneye . Geldik nts de yalanci şancı cıktı ama ben kıvranıyorum birde bende gece şeffaf kokusuz akıntı geldi netten . Baktim normal deniyor ama siz hastaneye gidin ben evde bekledim .hastaneye geldim yalancı şancı demdi birde muayne olunca 4 cm açıklık var yatış dediler ve suyum geldiği için azalmış suni şancı başlattılar. VE sancılar girmeye başladı ve muayne için baktılar acilmam olmuş ve 5 ağustos 2018 saat 15:10 prensesimi doğurdum ama benim doktorum . Bebek çıktığı an narkoz. Verip dikişleri hissetmedim bebeğim in çıktığını hissetmedim çok.sukur bebeğim de bende. Iyiyiz . Benim.dikislerim. çok fazla Ve agrım var rabbim bu yolda kimseyi zor durumda koymasın hepiniz hayirla bebeklerinizi kucağıniza almayı nasip etsin rabbim bütün anne olmak isteyen çiftlerede . Hayırlı evlatlar nasip etsin 🤗🤗
Ardanyal Sibel3434 allah hayırlı uzun ömürler nasib etsin. Hayırlı olsun. Darısı bize son 6 gün kaldı ama kızımızın yeri rahat galiba ses yok🤣