Bahar_yldz Merhaba 26+3uz kızımla 14 haftalikken basladi , doktor banu çiftçi kitabında okuduğumda burunda mukoza sisligi oluyormus bu dönemde hala da devam ediyor , dogumdan sonra insallah duzelicek geceleri kalkıp hava alıyorum 3 4 gibi, gece bazen 5 te uyanıyorum yatamıyorum dün akşam 1bucuk 3 buçuk 4 buçukta uyandım hep, doktorum burun bandi önerdi bazen ise yaradı, çift yastık ile yatıyorum bende gündüz yürüyüşler vs yapiyorum fakat gece olunca uykular zor oluyor 🙏 tuzlu şu ile de calkaliyorum burnumu cok ise yaramiyor şuanda tıkalı burnum, hamileligim normal süreçte geçti bulantı kusma olmadı ama bir burun tıkanıklığı birde elde bacakta kasnti yaşadım sadece artik son 95 e doğru burun tıkanıklığı daha fazla oldu baskı oluyor ya oda etken 🙏 14 haftaliklen tatildeydik grip olmustum ondan kaldi sandim fakat degilmis o haftadan beri hala var grip icinde sadecw vikis kullandik acilsij diye tabi faydası oldu ama şimdi denemiyorum , sağlık ocaginda aile hekimide evde toz vs yapan seulwr varsa hali gibi onları kaldırın demisti yaz olsa ever kaldirilrda kışın zor yani borular alttan geçiyor doğal gaz yanıyor tabiki ama cekersek ayaktan çekip hasta olmak istemem