Aranizda avukat olan varsa yardımcı olabiliri bizim 30 senedir kaldığımız ev ananenimdi kardeşler den ikisi sorun çıkardığı için 5 yıldır davalikti izale suyu davası açtılar şimdi evin satisi yapilackati biz ihaleye girsin istemedik hem kesinti hem de vergi çok ödeniyor annem üstesinden kalkamaz diye evin değerini bilir kişi 250 olarak biçti neyse kardeşleri ikn ettim onlar da 250 ye satışı kabul ettiler belki ihlaefe bu kadara bile satilmayacakti belki onların da işine geldi ama biz masrfimiz çok olur berhisi algısı dhaa fazlayi bulur diye düşündük sizce doğru mu yaptık devlet bu davada ne kadar kesinti yapıyor atıyorum ihalede 200 e satılsa bize bu ev daha mı pahlaiya gelirdi bu arada 5kardesler annem almış olsaydı bize ihalede ne kadraaal olurdu