Bende 34+6 da aynı durumu yaşayanlardanim gece dön dur 3te zor uyuyorum eşim çıldırıyor artık işe gitcem nolur dur artık diye😂😂 sabahta eşimle 7de uyanıyorum ona kahvaltı hazırlıyorum o ise gidince tekrar uyuyup 11de zor uyanıyorum gün boyuncada böyle gidiyor telefonla konuşurken evin içinde az da olsa yürüyüş yapıyorum 😂😂 nolcak böyle bilmiyorum valla