Ayse476 valla kaça düşüyor bilmiyorum ama çok kullanışlı değil o gri çantalı üründen bahsediyorsanız tarağı inanılmaz dökülüyor burun aspiratörün ucu çok büyük sadece tırnak makası güzel kullanan arkadaşım çantası için öyle alma dedi bende ayrı ayrı aldım hepsini