Gulseninannesi Kızlar akşam üzere sancılandım. Nstde sancım çıktı belimde de hiç geçmeyen ağrı var. Doktor alttan baktı açıklık yok ama ilki sezeryan olduğu için kasılmaların devam ederse doğuma alırız dedi. Ciğer geliştirici iğne yapıldı, 3 tane hap yuttum ve serum veriyolar. Dualarınızı eksik etmeyin nolur. 2 yaşında bi kızım var hastanede beraberiz oda yanımda uyuyo şuan. Size sorum aranızda bu haftalarda doğum yapan varmı? Neler yaşadınız nasıl bi süreç
deletedmom209 Gulseninannesi tanıdığımın çocuğu 32 haftalık doğdu fmf hastasıydı 3 üz bebeklerin 2 si öldü birini düşürdü diğerini ölü doğurdu öbürü de sapasağlam turp gibi 5 yaşında şimdi
Arzem Ben ikiz bebeklerimi 32 haftalik yaptim sezeryan birsey olmaz inşallah rabbim yardımcınız olsun durduramıyor mu doktorunuz ilaçlarla