Less58 Arkadaşlar iki kalçamın arasındaki kemik öyle acıyor li oturamıyorum oturduğum zaman kalkcakken öyle kötü batıyor ki nefesim kesiliyor biraz araştırdım doğuma hazırlık falan diyor ama ben daha 4 aylık hamileyim lütfen bilgisi olan yazabilir mi ne yapayım
asdfg3 Less58 bende 14 haftaligim kuyruk sokumumda kalcam da agriyor egilemiyorum, tencere bile kaldirsam agri bıçak gibi saplaniyor 🤦🏻♀️ doktorum sicak havlu koy dedi
Zynp44 Less58 bende tam 4 aylık hamileyim yatarken o ağrıdan sağıma soluma dönemiyorum ayağa kalkınca yürümek ölüm biraz yürüyünce kramp giriyo valla normal heralde
BesteKc Less58 sebebini bilmiyorum ben de 6. Ayıma girdim ama wc oturunca bile mahvoluyorum bu ağrıdan :( simiti deneyeceğim ben de
Less58 Dilekcnkn ya otobuste binince o otobus koltuklarındw oturamıyorum ama toplu taşımaya o kalabalığa da simit ile girmek beni utandırır :(
Sultann1603 Less58 bendede o aylarda başlamıştı hala dha devam ediyo 37+6 yım şuan tek başına yatıp kalkamıyorum bel agrisindan
ressamistanne Less58 benimde öyleydi. Oturarak çalışıyorum bide çok oturmaktan herhalde dedim. Dün dışkı yaptıktan sonra peçeteye kan geldi. Hemen doktora gittin hemoroid dedi. İhmal etme
mirumm544 Benimde kuyruk sokumumda çok ağrı var, simit aldım ama pek işime yaramıyor maalesef. Doktorum doğumdan sonra film cektirirsin fazla kilo almamaya dikkat et dedi, doğumda da ağrısı daha fazla olur sabretmeye çalış dedi bakalım.
-momymomy3 Less58 25+6 haftalığım 3-4 haftadır aynı sorunları yasıyorum hatta öyle ağrı oluyor ki kalçamda bacaklarıma vuruyor yürüyemiyorum bile doktoruma sordum bebek kalın kemiklerdeki kalsiyumu emiyormuş ağrı da bundan oluşuyormuş magnezyum başladım azalma oldu ama tamamen geçmiş değil
Less58 -momymomy3 ya bana hiç vitamin falan vermedi doktorum acaba istesem mi magnezyum ne kullanıyorsunuz peki