Gasimova Merhaba kizlar😊hastane icin gecelik sabahlik soylemisdi doktor.gecelik paltalonlu olurmu ya elbise modelimi olmali?uzunkol kisakol farki varmi?yabanciyim anlata bildimse sevinirim
idemParlatan Gasimova bence bebeğini rahat emzirebileceğin bir sabahlık veya gecelik alsan iyi olur😊🤱🏻
sudamlasi Gasimova bi tane gecelik al bi tane pijama takımı al canım normal doğum mu yapcaksın sezeryan mı?
Duyguynrky Gasimova canım elbise daha rahat olur normalde yapsan sezaryende o pantol gibi olanları indirip kaldırmak eziyet olcak en güzeli elbise. Uzun kollu değilde sabahlıklı al çünkü bir anda üşüyüp bir anda yanabiliyormuşsun 🤷🏼♀️
Hokume Qasımova,şaıvar kofta dəsti olsa yaxşı olar.Uşağa süd verəndə hər dəfə yoxsa paltarı qaldırmalısan.Mən özümə 4 dənə pridelka,iki şortik,iki dəst qısaqol və şortikli dəst almışam.Qalan da evdən 1-2 üstdən geyinməyə qoymuşam ki,soyuq olar və s
sudamlasi Gasimova yeterli canım o zaman sezeryan da gecelik iyi olurmuş normal doğumda pijama daha rahat istersen iki pijama şeklinde de götürebilirsin
Hokume Qasımova,hə,Bakıda qalıram.Məndən olsa,bütün qardirobu apararam☹️hələ deyirəm azdı😁 problem olmayanda 3 gün saxlayırlar.Siz hardasız?
Asliiiii Gasimova hac haftalıksın hangi hastane bende izmir 😊 bence elbise gibi ama rahat emzirebilceğin önü açılabilen olsun